söndag 22 april 2012

Man måste våga för att vinna.



Jag har tagit mig an en ny stor utmaning.

På 30 dagar ska jag förvandlas från en oformlig, trött degklump till... någonting annat.
Något bättre. Och starkare.
Det kommer att bli 30 dagar av intensiv träning och nyttig mat, men framför allt blir det 30 dagar av omprogrammering. Nu mera ser jag på mig själv som en person som älskar att träna och äta nyttigt. När människor frågar om jag tränar (och frågorna kommer att hagla) ska jag därför svara "Självklart!" med en blick som om frågan var obegriplig.

Mitt nya jag gör bra matval och tänker efter före något stoppas i munnen. Mitt nya jag förstår vikten av att ta hand om sig själv, och gör det utan dåligt samvete.

Mitt nya jag har inte tagit sig vatten över huvudet!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar