torsdag 10 maj 2012

Dag 10 - mått och vikt.

Idag var det dags att mäta midjan och väga sig igen. Man kunde lägga upp resultatet på FB men det har jag ingen lust att göra.
Men här däremot. :)

Mitt resultat efter 10 dagar:
-1,3 kg och -4cm i midjan.

Jag är nöjd. Särskilt med tanke på att jag redan innan FF slutat med socker och kolhydrater. Vid omställningen till kolhydratfri kost släpper kroppen en hel del vätska, och därmed vikt. Den vätskan har jag redan tappat så jag räknar med att mina 1,3 kg är rent fett! Nåja... lite av det i alla fall.

Igår kväll var det riktigt tungt att åka till gymmet. Jag hade absolut ingen lust, men oj vilket bra pass det blev. Så är det ofta; jag vill inte åka men när jag väl är där får jag en grym energi.

Vi får väl se hur det blir idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar