söndag 6 maj 2012

Dag 4 & 5 - fredagsmys och lördagsgodis.

Vår familj är precis som alla andra som överäter chips, dricka och lösgodis på helgerna. Jag har visserligen varit duktig det här året och dragit ner på frossandet ganska rejält. (Jag har faktiskt gått ner 7 kg under årets fyra första månader. Heja mig!) Jag var faktiskt lite orolig att jag inte skulle kunna hålla mig till FF-kosten över helgen men det har gått jättebra trots att det stått både chipsskålar och lösgodis på bordet framför TV:n. Jag har kanske inte så dålig karaktär trots allt!

Träningen har gått bra och våra två nya övningar funkar. I fredags gjorde jag programmet hemma och istället för det hemska hopprepet körde jag 2x10min fridans till gamla Eurodiscolåtar. Jag hoppade omkring som en galen tant men skit samma. Det var effektivt! :)
Lördagsträningen gjorde jag på gymmet och det känns alltid bättre, där har jag ju mitt älskade löpband. Det går fort framåt när det gäller konditionen och snart fixar jag 2 km på 10 minuter.

Maten känns så bra nu att jag inte känner behov av att logga allt längre. Men lite bilder kommer det ändå att komma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar