torsdag 3 maj 2012

Dag 3


Idag kändes det hur bra som helst med träningen. Jag börjde med 40 minuter på löpbandet (Ja, jag åkte till gymmet. Det känns omöjligt att få till cardiopassen hemma.) och sen gjorde jag programmet framför en spegel mitt i gymmet. Och jag kände mig nästan inte löjlig alls. Eller kanske lite när jag stod där med mina miniplutthantlar brevid två supervältränade tjejer. Men skit samma, jag gör det här för min skull och varför ska jag gömma mig.

Träningen verkar effektiv i alla fall, jag vaknar med träningsvärk på morgonen, men den lägger sig efter en stund. Och den träningsvärk jag har känns bara bra, jag vill ju att det ska märkas att jag tränar.

Maten funkar också hyfsat men mina mellanmål är urtråkiga. Keso, keso keso. Men i helgen ska jag försöka göra en riktig matsedel, med mellanmål och allt, så veckan flyter på bra sen. Det borde underlätta något enormt om man slapp fundera på vad man ska äta hel tiden.

I övrigt är väl dagens stora händelse att jag varit grymt törstig hela dagen. Och därmed även kissenödig. Har gått med ett vattenglas i handen och ett öga mot toaletten hela dagen.
Undrar vad det kommer sig? Väldigt olikt mig faktiskt.

 
Frukost (ca 200 kcal):
Hallonsmoothie
Gott för stunden men mättade inte så länge.




Mellanmål (ca 100kcal)
Minikeso


 
Lunch (ca 400 kcal)
Gårdagens middagsrester


 
Mellanmål (ca 100kcal)
Minikeso

 


Middag (ca 400 kcal)
Hamburgare, pasta, broccoli och pesto.


Mellanmål (ca 100 kcal)
Rökt skinka och minikeso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar